サポートセンターへ問い合わせ

サポートセンターへ問い合わせ

オンラインでお答えを探すには、左側の検索バーに型番またはキーワードを入力してください。

*が必須項目となります。
*
*
*
不明? *
不明? *
*
*
日本国内にて販売されている製品のお問い合わせ
電話:
0120-095-156 (通話料無料)
電話でのお問い合わせ:
0570-066881 携帯電話(ナビダイヤル)-3月1日から
技術サポートの電話番号:
必ず非通知設定を解除してください。
メールでのお問い合わせ:
support.jp@tp-link.com
メモ:
混雑具合により回答にお時間を頂く場合がございます。予めご了承ください。 ※16時から混雑する傾向がございます。
受付時間:
月~金 9:00~18:00 土日祝日、年末年始休暇を除く
For Global Users
Tel:
+86 755 26504400 (English Service)
Fee:
Depending on rate of different carriers, IDD.
Service Time:
24 hours a day, 7 days a week
Note:
We currently have an outage to our Cloud and is affecting Amazon Alexa, Google Assistant and IFTTT services. If you meet similar issues between Kasa devices and the 3rd party integrations, please keep an eye on the Cloud service status dashboard in our official website (http://www.tp-link.com/en/support/status ). Hotline and chat service may be crowded and please wait patiently, we are actively working on resolving the issue and will update the progress in time.

De forma prática e simples, acesse o nosso servi?o de suporte técnico através de nosso canal de Chat on-line, e caso queira, receba o histórico da conversa em seu e-mail cadastrado.

TP-Link Livechatへようこそ! サポートチームがチャットで対応いたします。

TP-Linkのサポートコミュニティ!へようこそ!